שחקן
משחקים ונהנים
אוספים נקודות
משלוח מנות בפורים

משלוח מנות בפורים

איך להכין משלוח מנות לפורים שווה ומושקע? הנה כמה טיפים!
דירוג 4.5 | מדרגים 21

לנרשמים מגיע יותר! הרשמו כעת - להרשמה
שימו לב !, במשחקים עם המקלדת צריך להקליק פעם אחת עם העכבר על המשחק בכדי שהמקשים יחזרו לתפקד !
חזרה למסך נורמאלי
פורים זה חג שמח וכיפי במיוחד שבדרך כלל הוא החג האהוב על כולם... יש המון סיבות למה הוא חג כל-כך אהוב, אבל אחת מהן היא כמובן משלוח מנות!

כולנו אוהבים לקבל משלוח מנות מושקע, מלא בדברים טעימים. ההתרגשות מתחילה עוד לפני שאנחנו מקבלים את המשלוח ומתגברת בשנייה שאנחנו רואים איזה משלוח מנות אנחנו עומדים לקבל. הסקרנות של מה מחכה לנו בתוך משלוח המנות מגבירה את הכיף שבעניין

אז נכון שממש כיף לקבל משלוח מנות, אבל לא פחות כיף מזה זה להכין ולהעניק משולח מנות. אז הרי לכם מספר טיפים איך להכין משלוח מנות מושקע שכל אחד ישמח לקבל...

1. משלוח ייעודי- חשבו למי מיועד המשלוח כך שתוכלו להתאים את הדברים אליו. נסו לחשוב האם יש חטיפים מסוימים שהוא אוהב במיוחד או למשל אם הוא רגיש לגלוטן או חלב או בכלל טבעוני... כל אלה פרטים שיכולים לסייע לכם איזה חטיפים לקנות. באופן כללי לכל אחד יש חטיפים וממתקים שהוא יותר אוהב ותמיד כיף יותר לקבל את הדברים האלה.

2. הפתעה- חוץ ממתקים וחטיפים, הכניסו גם הפתעה קטנה ונחמדה. זה יכול להיות כל דבר... צעצוע קטן וחמוד, אם זה לבת אז אולי תכשיט קטן (כאלה שאפשר לקנות בחנויות של 2 ₪ לדוגמא) ואפילו משהו יצירתי שתכינו בבית.

3. אוזני המן- מה מסמל יותר את החג אם לא אוזני המן? אז כמובן שהם חייבים להיות במשלוח מנות שלכם אבל... שימו לב! אל תפוצצו את המשלוח באוזני המן, נכון שזה כיף למצוא אותם במשלוח מנות, אבל 2-4 אוזני המן יספיקו בהחלט. כמו כן חשוב להכניס אוזני המן איכותיים וטעימים, אם זה אוזני המן שלא טעימים לכם, אל תכניסו אותם... סביר להניח שגם למי שיקבל את המשלוח מנות זה לא יהיה טעים.

4. אריזה- הדרך הקלאסית ביותר לארוז משלוח מנות היא בתוך סלסילת קש. אני ממליצה "לצאת מהקופסא" ולנסות לחשוב על עוד דברים לארוז בהם את המשלוח. זה יכול להיות למעשה כל דבר- כובע של ליצן, כוס יפה, קערה מיוחדת, קופסא מקרטון שתעטפו ותקשטו ולמעשה כל דבר עמוק שאפשר להכניס אליו מלא דברים טעימים? סדרו את כל הדברים בקופסא בצורה יפה, אפשר להוסיף גם כובע של ליצן או רעשן באווירת החג.

5. עטיפה- אחרי שסידרתם את כל הדברים באריזה בצורה יפה ומושכת את העין, עטפו את האריזה בנייר צלופן וקשרו בסרט צבעוני.

6. ברכה- הוסיפו ברכה קטנה וצבעונית למשלוח מנות שלכם, אחלו חג שמח וציינו את שמכם.

אם אכן תבצעו את השלבים הללו, אנו מבטיחים לכם שהתוצאה תהייה מרשימה ביותר. משלוח מנות כזה כולם ירצו לקבל... חג שמח!







דרג
שתף  
טוען
כללי זהירות בדרכיםחג סוכותהסודות מאחורי העונה החמישית של גאליסטיול ביקוםראיון בלעדי עם איציק כרסנטיהיקום והחלל החיצוןחג פסחשירי חנוכההנחות ומבצעים מופעי חנוכה 2014יום ירושלים
רשום הודעה חדשה
אורח
אורח (שנה)
הודעות קודמות
נועה
נועה :16:49:51 - 15/03/16
תודה, עזרתם לי מאוד.
הדרוש
הדרוש :18:25:58 - 27/01/16
Good
אורח
אורח :23:15:01 - 18/06/15
האבתי אבל אני חושבת שלי יש מישלוח מנות יותר מקורי שאני מכינה כול שנה וכולם תמיד שמחים
nivi
nivi :15:46:08 - 04/03/15
יצא לי משלוח מנות מושלם
מוגובי
מוגובי :21:45:16 - 21/10/14
שלום
רוני
רוני :21:06:19 - 03/05/14
יום ההולדת שלי הוא בפורים
שחקניתכדורגל
שחקניתכדורגל :17:50:03 - 04/03/14
הכתבה הזאת עשתה לי חשק לאכול...
אורח
אורח :17:26:25 - 03/03/14
לייקקק
אורח
אורח :18:49:16 - 27/02/14
יפה

כתבות לילדים

אוסף כתבות לילדים - כאן תמצאו מידע על כל מה שמעניין אותכם... חלל, תעופה, צבא, מלחמות ישראל ועוד. ממש אנצקלופדיה לילדים, מחפש כתבה על נושא שמעניין אותכם ולא מצאתם? שלחו לנו מייל עם הנושא שמעניין אותכם ואנו נעשה את כל המאמצים לכתוב עליו כתבה שתסביר עליו בפרטי פרטים. כתבות לילדים , מאמרים לילדים, חדשות לילדים.
משחקים לילדים
יום הולדת לילדים
כתב צעיר
בדיחות
מתכונים לילדים

סקר

שאלה הכי הייתי רוצה שיקנו לי: